Publikacijos spaudoje
Prieš pasirenkant dažus, pakalbėkime apie verslą…
DuPont Refinish puikiai supranta, kad Jūsų verslo pelningumas tiesiogiai priklauso nuo produktyvumo. Tai yra priežastis, kodėl mes nuolat ieškome metodų, kurie leistų Jums dirbti produktyviau kaip niekada iki šiol – metodų, kurie didina Jūsų efektyvumą ir maksimizuoja verslo potencialą.
Susisiekite su mumis jau šiandien! Mokymo centras Kaune, Skuodo g. 2b, tel. 8 (37) 341 948
“Autobildas” inf. 2008.06.07

Gera naujiena automobilių savininkams – ilgalaikė garantija
Netrukus ir Lietuvą pasieks nauja paslauga, kuri ypač sudomins reiklius automobilių savininkus. Štai įprasta situacija. Įvyko avarija. Pirmasis mūsų galvoje besisukantis klausimas: kur jį kokybiškai suremontuoti, kad atliktiems darbams būtų suteikta garantija?
Klausimas visiškai pagrįstas ir suprantamas. Deja, iki šiol automobilių remonto servisai neskuba dalinti atliktų darbų garantijos sertifikatų, o ir kam. Kartais prasta dažų kokybė ar atliktų darbų trūkumai išryškėja neprabėgus net pusmečiui…
Kai kurie servisai Lietuvoje jau nuo š.m. balandžio mėnesio pradės teikti naują paslaugą – ilgalaikę garantiją. Tai reiškia, kad po eismo įvykio suremontavus automobilį, bus suteikta ne pusmečio ar vienerių, o net penkerių metų atliktų darbų garantija. Ne paslaptis, kad kai darbams atlikti naudojamos šiuolaikiškos kokybiškos medžiagos, naujausios dažymo technologijos bei įrenginiai, klientą galima pradžiuginti ir ilgalaike garantija. Apsilankius šiuolaikiškame automobilių servise, kuris nuo balandžio mėnesio bus pažymėtas išskirtiniu ženkleliu “Ilgalaikė garantija”, kėbulo dažymo darbams bus suteikta penkerių metų garantija. Svarbiausia tai, kad klientas bus ramus, nes žinos, kad visi remonto darbai bus griežtai kontroliuojami, t.y. bus atliktos visos procedūros, reikalingos automobilio gamykliniam atsparumui atkurti. Taigi, norėdami, kad automobilis būtų suremontuotas kokybiškai ir nepriekaištingai, visiškai netrukus galėsime rinktis patikimą servisą, dirbantį pagal ilgalaikės garantijos principus. Servisų darbuotojai užtikrins atliktų darbų kokybę, kultūringą aptarnavimą, pateiks visą informaciją apie tai, kas buvo atlikta automobiliui. Automobilis bus prižiūrimas penkerius metus. Jo savininkui bus įteiktas garantinis sertifikatas, patvirtinsiantis atliktų darbų pobūdį, kokybę ir galiojančią garantiją, kuri, pardavus automobilį, pereis ir naujajam savininkui. Šis paslaugų paketas labai populiarus Vokietijoje, Anglijoje, Prancūzijoje ir kitose išsivysčiusiose Europos šalyse.
Įmonė “Silda”, sėkmingai užsiimanti didmenine prekyba DuPont dažais ir automobilių medžiagomis, taip pat įgyvendina ilgalaikės garantijos projektą. “Silda” šiuo metu rengia aktyvius mokymus, seminarus automobilių servisų darbuotojams, kurie ketina pirmieji įsilieti į šią pažangią naujo lygio klientų aptarnavimo sistemą. Juk servisas, pažymėtas ženkliuku “Ilgalaikė garantija”, reikš ne tik darbų kokybę, bet ir aukštą europietišką aptarnavimo kultūrą, dėmesį ir pagarbą kiekvienam klientui.
Kovo pabaigoje bus įvardinti pirmieji servisai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, dirbsiantys pagal naujosios programos modelį. Klientams bus pasiūlytos ne tik kokybiškos medžiagos, bet ir servisas, atitinkantis europinius vartotojo reikalavimus. Tad būkime tikri europiečiai ir rinkimės patikimą servisą.
“Lietuvos ryto” inf. 2005.03.17

Servisai klientus vilios penkerių metų garantija
Užpatentavo kokybės ženklą
Vakarų Europos šalyse įprastas automobilių servisų tinklas, teikiantis ilgalaikes garantijas kėbulo dažymo darbams, jau kuriamas ir Lietuvoje. Firminį “Ilgalaikės garantijos” ženklą Lietuvos patentų biure įregistravo DuPont dažais prekiaujanti Kauno bendrovė “Silda”. “Ilgalaikės garantijos” ženklų galima pamatyti daugelyje Vakarų servisų. Kiekvienoje šalyje jis tik rašomas vietine kalba.
Idėja suteikti penkerių metų garantiją kėbulo dažymo darbams kilo chemijos koncerno „Du Pont” vadovams. O mes jau vienuolika metų esame šio koncerno oficialieji atstovai Lietuvoje.
Dėl naujos paslaugos jau susitarėme su trimis žinomais servisais Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Iš viso „Ilgalaikės garantijos” tinklas turėtų apimti 80 servisų, turinčių galimybę teikti geros kokybės dažymo paslaugas”, – teigė bendrovės „Silda” vadovas Simas Kučinskas.
Konsultuos draudimo įmones
Vilniuje pirmasis “Ilgalaikės garantijos” ženklu pasipuošė automobilių servisas “Prometecus”. Šio serviso vadovas Jaroslavas Romanovskis įsitikinęs, kad nestokos vairuotojų, kurių automobiliai nukentėjo avarijose, dėmesio.
„Jau dabar užsakymų turime kelioms savaitėms į priekį. Vairuotojai tikrai būna maloniai nustebinti sužinoję, kad išlyginti kėbulai po pusmečio nepradės rūdyti. O jeigu ir iškiltų kokių nors rūpesčių, mes vykdysime garantinius įsipareigojimus”, – patikino J. Romanovskis.
Pasak “Sildos” vadovo S. Kučinsko, naujoji ilgalaikės garantijos paslauga bus itin aktuali per avarijas aplamdytų apynaujų automobilių savininkams ir draudimo bendrovėms.
Prastai nudažyti automobiliai gali pradėti rūdyti ir po pusmečio, todėl verslininkas įsitikinęs, kad penkerių metų garantija mašinos kėbului privilios nemažai klientų. Juolab, kad iki šiol niekas panašių garantijų neteikdavo.
Bendrovė “Silda” taip pat ketina rengti seminarus draudimo bendrovėms. S. Kučinskas įsitikinęs, kad vairuotojai mieliau rinksis tuos draudikus, kurie turės sutartis su patikimais, garantijas darbams teikiančiais servisais.
Darbuotojams – mokymai
“Silda” šiuo metu automobilių servisų darbuotojams rengia mokymo kursus, kurių metu aiškinama, kaip reikia dirbti, panaudojant naujas kėbulų dažymo technologijas.
“Tikrai nėra daug servisų, kuriuose dirbtų gerai išmokyti meistrai. Didžioji dalis jų – savamoksliai, todėl neverta stebėtis dėl jų daromų klaidų. Tik retas serviso darbuotojas, prieš imdamasis dažyti automobilius, paskaito instrukciją, kaip dirbti su produktu.
Bet dažniausiai nežinoma, kaip elgtis su naujomis medžiagomis, ir dėl to atlikti darbai nebūna kokybiški”, – kalbėjo S. Kučinskas.
Automobilių serviso “Prometecus” vadovas J. Romanovskis sakė manąs, kad Vilniuje “Ilgalaikės garantijos” ženklu gali pasipuošti ne daugiau kaip 10 servisų. Didžioji dalis servisų neatitiktų keliamų reikalavimų.
Vairuotojas, kurio suremontuotai mašinai suteikta ilgalaikė garantija, garantinio laikotarpio metu turi reguliariai apsilankyti servise. Tokie apsilankymai nedažni – kartą per metus. Vizito metu bus patikrinta bendra mašinos techninė būklė. Bet daugiausia dėmesio bus skiriama remontuotų kėbulo vietų apžiūrai, bus tikrinama, ar neatsirado kokių nors defektų.
“Lietuvos ryto” inf. 2005.06.30
Automobilių dažytojams gresia permainos
Brangs meistrų paslaugos
Mašinų kėbulus dažantys meistrai netrukus bus priversti naudoti kitokias medžiagas negu lig šiol. Lietuva įsipareigojo neviršyti lakiųjų organinių junginių (LOJ) kiekio automobilių remontui skirtų dažų sudėtyje. Šie reikalavimai įsigalios nuo 2007-ųjų sausio.
Automobiliams paruošti ir dažyti skirtus produktus importuojančios įmonės negalės į mūsų šalį gabenti medžiagų, kurių sudėtyje esantis LOJ kiekis viršija leistinas normas. Įprastais automobiliniais dažais kėbulus dažantiems meistrams jau kuris laikas Europoje siūloma alternatyva – vandeniu skiedžiami dažai.
Dažų pavadinimas gali sukelti įtarimą dėl ilgaamžiškumo bei atsparumo drėgmei. Bet specialistai išsklaido šias abejones, nes vandeniu skiedžiami dažai pasižymi tokiomis pat savybėmis kaip ir įprasti dažai. Skirtumas tik toks, kad dažų rišamosios medžiagos skiediklis yra pakeistas vandeniu.
Įsigaliojus ES reikalavimams, automobilių savininkams teks šiek tiek brangiau mokėti už automobilių remontą – automobiliams dažyti skirtos šiuolaikiškos medžiagos kainuoja maždaug 20 procentų daugiau, apie 5 procentus gali pabrangti ir meistrų darbas.
Teks pirkti naują įrangą
Dirbtuvės, pradėjusios naudoti vandeniu skiedžiamus dažus, turės investuoti lėšų naujai įrangai įsigyti. Be to, pradėjus naudoti vandeniu skiedžiamus dažus, meistrams teks keisti darbo įgūdžius.
“Automobilių dažymo meistrams dar trūksta žinių. Dalis jų yra savamoksliai, todėl tikėtina, kad, pradėjus naudoti naujas medžiagas, kils daug klausimų dėl dažymo bei produktų technologijos”, teigė Kauno bendrovės “Silda” vadovas Simas Kučinskas.
“Silda” importuoja žinomo chemijos koncerno DuPont produkciją, skirtą mašinų kėbulams paruošti ir dažyti, taip pat turi įrengusi mokymo centrą, kuriame dažytojai susipažįsta su naujomis technologijomis ir jas išbando.
Naujovė priimtina ne visiems
Įgaliotojo “Renault” atstovo Lietuvoje “Lautra Motors” kėbulų remonto servisas nuo šių metų pavasario naudoja naujus DuPont vandeniu skiedžiamus dažus. “Anksčiau ar vėliau vis tiek teks pradėti naudoti vandeniu skiedžiamus dažus. Nusprendėme nelaukti paskutinės dienos.
Per šį laiką mes jau išmokome dirbti pagal naujas technologijas, to paties išmokti turės ir kiti meistrai”, – tikino “Lautra Motors” automobilių kėbulų remonto padalinio vadovas Robertas Žiogelis.
Bendrovės “Prometecus” serviso vadovas Jaroslavas Romanovskis mano, kad nauji reikalavimai taps didele kliūtimi garažuose mašinas dažantiems savamoksliams meistrams. “Mašinų dažytojai turės dirbti atsakingiau, reikės daugiau darbo kultūros. Esu įsitikinęs, kad garažuose veikiančius servisus, kurie dabar ne visuomet teikia geros kokybės paslaugas, užgrius sunkumai”, – kalbėjo J. Romanovskis.
„Lietuvos ryto” inf. 2005.10.06